Thursday 26 May 2011

Myra Bank @ de'pondueqe photo studio

 untuk entry kali nie saya akan bercerita pasal seorang model yang berbakat besar...Nurul Amirah aka Myra Bank... dia nie baru jer bergiat dlm bidang modelling nie..+ - dlm 6 bulan jer.. tapi kalau tgk cara dia pose..pergh..mantap, meletop debom..(petikan kata2 dr Simon Reza aka Wak).. dan org yg bertanggungjawab jumpa si Myra tak lain tak bkn la Adie D'Sayang Photography... kalau nak tgk lain2 pose si Myra nie leh la tgk dlm FB saya (Mohd Khairuddin Reduzan)... untuk pose u all nmpak tak butterfly effect kat belakang dia...teknik nyer sama gak cam Magical Water Droplet..(n3 saya yg sebelum nie)
 hihi...gelak bila baca komen Adie dlm FB saya pasal gambar..         " Mak aiii...dengki betul..." nak tau pasai apa dia ckp camtu..hihi sbb saya wat water mark btl2 kat pinggang si Myra.. hahaha..pasai kalau org nak copy ker payah ler skit kecuali di crop nyer 1/2 badan... curve, leg posture, hand posture...amacam? mantap tak..all naturally performed by Myra..tak yah nak direct2...tu yg baek pasai dia nie.. Gambar nie kita pakai teknik single light..so shadow yg jatuh satu side...c..c.c dlm pic nie... 











2 comments:

  1. hehe..myra mmg superstar! like like like.. lg2 abg yg snap..plg suke yg ade butterfly effect kat belakang.. abg org btuah dpt snap pic ade effect mcm nie.. ^^

    ReplyDelete
  2. thanks liyana...awk pun leh jd superstar gak...slow and steady...ada satu pic dgn air tu...tak sama la..tp almost with its own story to tell hihi..

    ReplyDelete