Saturday 11 June 2011

SIC Adventures...

Balik dari sidang media de'pondouqe kitaorg gie merempit lak kat SIC Sepang...hahaha tak lah sampai merempit...sajer2 jer gie tgk ada satu group bikers nie yang dtg all the way dari Pekan, Pahang.. Head of the group - diaorg panggil Cikgu Nasir..nice chap.. sempat lah jugak bertanya kabar dgn beliau.. FYI nie first saya ke SIC..lalu kat depan SIC byk kali la jugak cuma tak pernah masuk..great experience.. Sib baik gak la si Mya Zhameyla (gambar bawah kanan) ajak gie sana..hehehe

Pic sebelah kiri nie, saya panning dari dlm garage diaorg..nampak lak sorang bikers nie duk susur msk pit lane..pan and shoot..nampak la motion dier...
 Interesting experience walaupun first time saya ke sana..nampak nyer kena pergi lagi lps nie...
Nie plak diaorg kat starting point...ramai photog + spectators duk kat starting point..so I pun cari la port yg jauh skit..ye la kita nie pun cam tetamu tak di undang kan tak kan nak lebih2 kot..hehehe... faham2 so I pun carik la port yang tak akan ganggu photog2 diaorg.. ok la dpt gak beberapa walaupun kene shoot dr angle yang tak brape cun.. Mmg dasat bikers2 nie woo...kalau tak calang2 rider tak berani woo main track..mmg ler diaorg nie full suit tp kalau silap skit naya..respect la sama lu org..(ckp pelan2..bila la I leh dapat sebijik nie..huhuhu)

Pic sebelah kiri lak member aku si Nizam aka 2nd ckp BMW  S1000RR...kaya2 dier ckp.. I sorry la tak kenal moto2 nie..tak cantik, menarik dan tertarik jer... Dier ckap the only motor Europe yg tapau semua motor nippon dr segi spec & performance..exact word dier nie..saya copy and paste jer.. Anyway learn great thing over there..walaupun cuma +- 1 jam jer kitaorg kat sana.. and hopefully kalau dpt peluang lagi saya akan pergi lagi ke sana..kali nie nak bwk tele sekali lah..hehe well prepare la nnti.. so frenz till next post kita jumpa lagi... nasihat saya.. nak bwk laju2, lap dasat etc...pergi la ke track cam diaorg... jgn ler nak merempit kat jalan2..takde faedah nyer..so drive/ride safely ok..

No comments:

Post a Comment